tisdag 25 oktober 2011

Program

Upplägget för mina nio veckors praktik är följande:

- 7. til 11. november – Hæmodialysen, Odense University Hospital
- 14. til 25. november – deltagelse i modulet: Care for the Chronically Ill Person
- 28. november 2011 til 8. januar 2012 – Hæmodialysen, Odense University Hospital

Om jag hade gjort min praktik på SÄS, som mina klasskompisar, hade jag haft nio veckors praktik i följd. Nu ser mitt program lite annorlunda ut. Jag kommer först vara en vecka på dialysavdelningen på universitetssjukhuset. Andra och tredje veckan kommer jag gå en kurs på universitetet som handlar om kroniskt sjuka. På engelska. Och resten av tiden kommer jag vara på dialysavdelningen. Bonus är att jag dessutom får jullov mellan 22 december och 1 januari.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar