fredag 25 november 2011

Skolavslutning

Idag har jag gjort sista dagen i skolan och kursen Care for the Chronically Ill Person. I stort har det varit intressanta dagar med flera duktiga och inspirerande lärare. Att vi var en så liten grupp gjorde att det blev mycket diskussioner vilket var roligt. Jag hade nog hoppats lära mig ännu mer men en del saker tar jag med mig. Posterpresentationen och vårt Jeopardy gick för övrigt bra och såklart avslutade vi även denna sista dag med en gigantisk kaka :)

På eftermiddagen medan jag väntade på att pappa och sällskap skulle komma passade jag på att städa mina 18 kvadrat, toan och köket. Det gick fort!

Kvällen spenderades på restaurang med italienskt tema. Helt ok pasta och gott vin.



I förmiddags fick jag en skål med adventsgodis av Janne :)

God weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar