tisdag 15 november 2011

Ungdomshuset

Har precis kommit hem från ungdomshuset. Jodå, även jag över 30 blev insläppt ;) Var där och åt en helt ok burgare men min buddy, norskorna och en utbytesstudent från Italien. För den betalade jag den nätta summan 40 kronor. Inte illa! Innan middagen fick jag en liten rundtur på stan med tips på trevliga restauranger, roliga affärer och mysiga cafén. Det är verkligen guld värt med en buddy som visar mig runt och verkligen ser till att jag ska trivas.

För övrigt har jag spenderat dagen i skolan. Idag hade vi föreläsning om epidemiologi, faktiskt riktigt intressant, antagligen tack var en inspirerande och engagerad lärare. Vi jobbade även i mindre grupper men frågor och analys av artikeln vi läst tills idag. I morgon blir det mer artikelgranskning och presentation för klassen, måste därför nu lägga lite tid på läsa artikeln Emotional incontinence and executive function in schemic stroke: A case-controlled study. Så jag har nåt att komma med i morgon.







2 kommentarer:

  1. 40 spänn för en hamburgare kan väl inte vara annat än prisvärt?! ;) Kanske skulle förlägga Tisdagsklubben där en tisdag...

    SvaraRadera